Hamarosan itt az év végi céges rendezvények időszaka. Közeleg a karácsony, ilyenkor a legtöbb vállalat kedveskedik a dolgozóinak céges vacsorával, jó hangulatú bulival. Az év értékelése és a jutalmak kiosztása mellett, fontos a felejthetetlen hangulat biztosítása és hogy a lehető legtöbben érezzék jól magukat a céges bulin. Ehhez ajánlunk most 10 tuti tippet, hogyan is induljunk neki egy céges buli szervezésének a biztos siker érdekében.

  1. Mérd fel a munkatársak szokásait. Bulizni szeretnek inkább vagy egy hangulatos, beszélgetős vacsora este közben éreznék jól magukat? Vannak, akik kedvelik a csapatjátékokat, de vannak olyanok, akik halk zene melletti beszélgetésben érzik jól magukat. Ha nagyon sokszínű a társaság, akkor akár vegyítheted is a programokat, hogy mindenki megtalálja a számára jóleső szórakozást. Kezdődhet az este egy aktív csoportos kihívással, melyet végül szolid tánczene aláfestéssel elköltött vacsora zár.
  2. Az időpontot közösen válasszátok ki. Legyen több időpont kitűzve. Jelölje meg mindenki a számára megfelelőket és a legtöbbek számára alkalmas időpontot válasszátok a céges rendezvény megtartásához.
  3. A helyszín kiválasztása is fontos, hogy közös döntés legyen. Válassz a program-ajánlathoz megfelelő helyszíneket, amelyről a munkatársak szintén dönthetnek egy szavazás alkalmával. Gondolj a távolabbról érkező munkatársakra is! Ki, hogyan és milyen közlekedési eszközzel érkezik a céges bulira és miként fog hazajutni a rendezvény végeztével?
  4. Keress ötleteket a munkatársak aktivizálásához. Különböző játékokat, kvízeket találhatsz az interneten is, de nagyon népszerűek például a szabaduló szobás játékok, a különböző műveltségi vetélkedők vagy egyéb külső helyszínen megtartható érdekes játékok (íjászat, lovaglás, céllövészet, off-road terepjáró vezetés, vagy akár egy erdei túra, megtűzdelve különböző feladatokkal). A játékban legjobban teljesítők számára készülhetsz különféle nyereményekkel, de megoldhatod a munkatársak felajánlásaival is.
  5. Mindig egyedi élményt nyújt egy-egy ismert személy meghívása, legyen az zenész vagy stand-up előadó, adott esetben egy élménybeszámoló vagy motivációs beszélgetés. Gondoskodj a jó hangulatú zenéről a cég arculatához igazodva. Élőzene vagy DJ? Esetleg mindkettő? Milyen stílusban? Próbáld felmérni a munkatársak zenei ízlését. A különböző korosztályokra figyelve kérd meg a zenekart vagy DJ-t a repertoár összeállítására.
  6. Az emberek szeretnek beöltözni, lehet akár jelmezbál jellege is a rendezvénynek. Ebben az esetben szervezheted a céges bulit valamilyen téma köré. A téma lehet egy korszakra jellemző, pl. 80-as évek vagy a kedvenc sorozatotok.
  7. Az érkezéshez állíts fel kordont vörös szőnyeggel. Így igazán különlegesnek érezhetik magukat a munkatársak. Képzeld el, milyen büszkeséggel tölti el őket és felemelő érzés számukra, ha így köszönthetik egymást és megcsodálhatják az ötletes jelmezeket. Még akár pontozhatják is egymás kreativitását.
  8. Az étel és ital a party lelke, egyik legfontosabb eleme az estének. A jó ételről heteket fognak beszélgetni, a rosszul sikerült menü nagyon rossz hatással lehet az estére és a cég megítélésre is. Legyen az a helyszínre rendelt menü vagy helyben készített ételsor, az étlapon szerepeljen valami különleges, nem mindennapi specialitás, ami örök emléket éget a munkatársak emlékezetébe.
  9. A dekoráció legyen összhangban a cég arculatával és a rendezvény témájával. Legyen attraktív, de ne tolakodó. A cél, hogy jó aláfestést nyújtson a tematikának.
  10. Szelfi tükör! Eleinte esküvőkön jelent meg, de ma már céges rendezvények nagy kedvence a selfie tükör. Ez egy új és szórakoztató eszköz, mely igazán különleges élményt nyújt az partnerek és munkatársak részére egyaránt. A Selfie Tükör egy egészalakos, interaktív tükör. Nem kell mást csinálnod, csak beállni elé, követni az utasításait és néhány pillanat múlva kész is a fénykép, melyet kinyomtathatsz kiváló minőségű fotópapírra, elküldheted magadnak emailben vagy akár azonnal posztolhatod is a közösségi oldalakon. A jó minőséget a selfie gépben lévő profi tükörreflexes fényképezőgép és a nyomtatáshoz használt minőségi fotópapír biztosítja. A munkatársak kézzel fogható emléket vihetnek haza az estéről. A fényképre rákerülhet a cég logója, választható keretekkel illeszthető a cég arculatához. Biztosíthatlak, hogy ezzel a fotógéppel igazán különleges hangulatot varázsolhatsz a rendezvényre. Tapasztalat, hogy a fotóautomatához elérhető kiegészítők, kellékek és a velük történő fotózás megtöri a céges bulik kezdeti feszengő légkörét. Azonnal vidámságot és jókedvet hoz a rendezvényre. A közvetlen munkatársak mellett a különböző osztályokat, más pozíciókban lévő dolgozókat is egymás mellé állítja. Igazi csapatépítési lehetőség! A képek online is elérhetők, a dolgozók közösségi médiája tele lesz az év partiján készült képekkel, kiváló brand építési lehetőség a vállalat számára, még toborzás szempontjából is igazi potenciál!

A fenti csekklistát végig gondolva, biztos lehetsz a céges buli sikerében. Mindenki kiválóan fog szórakozni és még hetek múlva is téma lesz a különleges parti.

Milyen előnyei vannak egy selfie gépnek a vállalkozásod számára?

A szelfigépek számos előnyt kínálhatnak a vállalatok számára, többek között:

1. Márkaismertség

A vállalati márkajelzéssel és logóval ellátott selfiek készítésével a vállalkozások növelhetik a márkaismertséget, és emlékezetes élményt teremthetnek ügyfeleik számára. Ez különösen akkor hatékony, ha az ügyfelek megosztják fényképeiket a közösségi médiában, ami segíthet a márka szélesebb közönség számára történő népszerűsítésében.

2. Felhasználók által generált tartalom

Olyan, felhasználó által generált tartalmakat lehet létrehozni, amelyek megoszthatók a közösségi oldalakon. Ez a tartalom felhasználható a márka, a termékek vagy a szolgáltatások népszerűsítésére, valamint elősegítheti a közösségi médiában való elköteleződést és elérést.

3. Ügyfelek bevonása

A szelfigépek szórakoztató és interaktív módot jelenthetnek a vállalkozások számára, hogy kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel, különösen rendezvényeken vagy bolti promóciókon. Az elkészült fényképekkel a vállalkozások arra ösztönözhetik az ügyfeleket, hogy lépjenek kapcsolatba a márkával, és osszák meg tapasztalataikat a közösségi médiában.

4. Adatgyűjtés

A selfie gépek az ügyfelek adatainak gyűjtésére is használhatók, mint például e-mail címek vagy közösségi média kezelések. Ezeket az adatokat marketing célokra, például promóciós e-mailek vagy célzott közösségi média hirdetések küldésére használhatjuk fel.

5. Emlékezetes élmények

Emlékezetes élményeket hozhatnak létre az ügyfelek számára, ami hozzájárulhat a vásárlói hűség növeléséhez. A fotózás szórakoztató és interaktív módját biztosítva a vállalkozások pozitív asszociációt alakíthatnak ki márkájukkal, és maradandó benyomást hagyhatnak ügyfeleikben.

Összességében elmondható, hogy ezek az intelligens eszközök hatékony marketingeszközök lehetnek a vállalkozások számára, elősegítve a márkaismertséget, az elkötelezettséget és az ügyfelek hűségét. A közösségi média platformokon való népszerűségükkel a szelfigépek egyedülálló lehetőséget kínálnak a vállalkozások számára, hogy felhasználók által generált tartalmakat hozzanak létre, és szélesebb közönséget érjenek el.

 

 

Foglald le a selfie tükröt pár perc alatt!

  1. Írj egy mailt nekünk a paraméterekkel!
  2. Felvesszük veled a kapcsolatot és már aznap kiküldjük az árajánlatot.
  3. Megkötjük a szerződést.
  4. Elkérjük a keret elkészítéséhez szükséges arculat színeit, logót, egyéb grafikát, ha ezek még nincsenek meg pontosan ráérünk később is egyeztetni.
  5. A rendezvény hetében véglegesítjük a részleteket (mikor érkezzünk, mire van szükségünk stb.)

Van e bármilyen teendő a rendezvény napján?

Igen, jól érezni magad!

  1. A megrendeléskor minden részletet egyeztettünk már úgyis.
  2. Nem kell senkinek sem várnia bennünket.
  3. Felállítjuk a fotósarkot
  4. Folyamatosan elérhetőek leszünk és segítséget nyújtunk, ha szükséges
  5. A végén elpakolunk és csendesen távozunk.
  6. 48 órán belül egy online albumba feltöltjük a fotókat, amit bárkivel megoszthattok.